Umiyy Kamarul
Y
Dalam proses mengedit :)

HOME ABOUT STUFF LINKS FOLLOW DASHBOARD

Annyeong! I Umiy :) nice to meet you here. Im 14teen here. <3







© Skin by Atiqah Jaidin inspired by Myra. Image from ??. Do tell me if I do not credit yours.
Saturday 13 April 2013 | 0 peterpan(s)


Assalamualaikum :) awak awak sekaliannn. Pagi tadi My Sch telah buat gotong royong tau takk? kalau taktau kome bukan warga kjo le. ahak :P Whatever laa. Sebenarnya aku dtg sch sbb nk ceriakan kelas 2ZAMRUD. Haha. Of course kena ceriakan selalu.Well, bukan nak bangga la kan. Kelas kitorang dah menang 2 kali untuk bulan 2, dengan bulan 3 tak silap. :3 hehe. Ramai kodd yg tak puas hati, whatt? Dah rezeki kitorang. nak buat macam mane kan? ceh *buat muke bajet* :* Alahai. kome toksah nak risau benoo la. Juara boleh limited sampai 3kali je. sbb nak bagi chance kat kelas lain. Acewahh! Bajet siot aku ni. hahaha. Takpela.doakan kelas aku menang lagi sekali. pasni kome nak kongke ,kongke la abes abesannn. Aik? panjang lebo da aku tulis ni. maklum la rajin sngt nk mengUPDATE blog la katekan*bluwekkk* Homework pun banyak bertangguh huahahaha. *gelak gilee* HAHA. Tapiii.. tadi kitorang tak ceriakan kelas sebab Ade mamat mane ntah tak dtg. dah le kunci kelas kat die. Sakai betol. sakit je hati deme deme yg dtg awal tadi. Kesiann. Apetah lagi cikgu Nita suruh kitorang gotong royong pulak dah jadi pemungut sampah. Takpe takpe. menolong amalan mulia :) *ayat bajet* Haha. Pastu tetibe pulak da aku jadi ahli KELAB KESENIAN harinih. PERSATUAN BM aku takgi .Hahaha. It's okay .aku kan suke menolong *ceh* Kitorang buat jelaa. kang tak buat kangg tak pasey pasey kena sound waktu math nanti. :3 

WAITTT! Aku ni pehey pulak dh cte pasal ni pulak. ye punn agak agak lee. :3 panjang nye tahap gaban *gaban kat umah* Hahaha. Whatever la. Asal aku bahagia. kome tak bahagia? Hmm. nanti sat aku pikia'. Oklaa. sebenarnya aku nak promote cerpenn. cehh promote la sngt. :P Ha! tengok gambar atas tu la tajuk cerpennye. dan penulisnyaa.Sebenarnya kan tadi aku saje je cari pasal cara cara nak hilangkan belak kat muke ni ha. Dah mcm harimau belang aku tgok. semua asyik tegor aku '' Eh? dah gelap laa. ''. Aku senyum jela. ckp kawad kawadd! :3 hmm. Sampai hati kome, tapi he still make proud of me. <3 Haha. *abaikan ayat tu* Pastukan *same je perkataan tu mcm tadi*  aku carila jenis sunblock ape yg sesuai. Pastu lagi. haha. aku terjumpa la. pasal SPF 5++ 

 And then, aku click ape yg patot. *malas nak ckp bnyak* Ha! pastu tetibe tuan punya blog tu ada sebut pasal cerpen dia sendiri. Aku macam berminat pulak. Aku click jela. Ya allah, best kot. Cuma susah sikit nak baca sebab ade terang ade gelap. btw takpe. semata mata nak bace kan. Cerpen tu ada 10Part. Aku baca semuala. aku nak share la cerpen tu kt kome. Baca tau. Sedih endingnye.. :'(

CLICK LINK INI : KORBAN CINTAKU DEMI SAHABAT

P/s: Aku letak link yg part 10 je. yang lain lain pandai2 la kome cari ala. bukan susah pun. :) selamat membaca.

Aku sebenarnya ada la jugak minat siked siked nak tulis cerpen bagai. tapi tak tau la. apakan daya, takdok mase eden nak buat cerpen la. lagipun tunggu dah alam dewasa nanti *bluwekk* :P Gaya macam aku ni dah remaja sngt je. hahahaha. Ok ok ok. Wahai abg abgku, kakak kakakku, adek adekku, ayah ibu, pokcik mokcik, dsb sygg. Sampai sini jela kot. Aku pun dah tak larat nak tulis panjang berleborr. Hahaha. Onemorething. aku nak upload gambar Pyka ngn Jannah la.Them is my Best Friends .Sje wat kenangan. cewahh. Aku cameramannye tu yg hilang sejenak. :3 Bye. Assalamualaikum. kirim salam kat family awok awok sekalian. 


P/s sekali lagi: hehe. Gambar tak berape cantik sebab phone aku mcm hampeh je. maklum la phone murah je kan. takpe. lainkali aku tangkap cantek cantek. Gambar nye senget. ntah mcm mane jadi mcm ni pun aku xtau. Whateverla . asal ade gambar kome :)

Goodluck <3