Umiyy Kamarul
Y
Dalam proses mengedit :)

HOME ABOUT STUFF LINKS FOLLOW DASHBOARD

Annyeong! I Umiy :) nice to meet you here. Im 14teen here. <3







© Skin by Atiqah Jaidin inspired by Myra. Image from ??. Do tell me if I do not credit yours.
Saturday 30 March 2013 | 0 peterpan(s)

Assalamualaikum :') Sudah kian lama tidakku mengupdate blogku ini. Ape kejadaahhh nye aku ni. Cuti lama tapi tak update :3 Soo disappointed. But aku sibuk buat kerja yg tak berape nak siap tuuu. HAHA. Buat sambil lewa tu le jadinyee. TAPII aku kena buat jugak demi HARAPAN untuk dapat keputusan yg amat memberangsangkann. PRAY for me okay? HARAPAN MESTI DIKEKALKAN sampai bila2. jangan mudah putus asa. Aku rasa macam nak edit sikit la blog ni. tapi tunggu mase je laa. IT"S WILL BE CHANGE SOON. Waitingg haa! heee. btw ape korang buat cuti ni? ade lepak ,mane mane? aku melepak? tak! NO WAY. Aku cuma menziarahi teman temanku dirumah nyaa. haha. Sambil cite pengalaman kat sekolah baru lee.*lama je aku tgokk* 


Sebenarnyee kann. Aku ni cuak a.k.a takot jugak pasal PBS ni. Kome ingat senang ke haa? Susah woo. cuti 2hari pun assignment macam 2bulan. :'( SO SADISS. tapi ada la ckgu bagi masa nak siapkan. haha. Aku ni cakap main hentam je. sebenarnya takdokk IDEA nak cakap pe ntahhh. Hentam sajalahhh. Aktiviti ape eh yg best? Maybe COMING SOON. hehe. Akan ku update lepas aku siap semuaaaaaaa kerjaa aku eh *dah kerja ke* BENGONGGNYE aku ni >.< Ok laa. tata. Assalamualaikum. Kirim salam kat pokcik mokcikk ,mak bapak hang, balak buluk whateverr. Jangan lupa tauu. :') Kali ni mmg aku MENGARUT lebihh. Maklumlaa. malam malam buta update*pagi sebenarnyaaa*. DON"T FORGET OUR MISSION SYGG ;*

Sayangku kepadamu melebihi segalanya :) ILOVEYOU ALLAH.

P/S: Kepada budak kelas aku, Perhatian..aku ni tak sure siap ke tak. >.< hehe. btw. Selamat bersekolah kembali. Don't forget me friendsss.