Umiyy Kamarul
Y
Dalam proses mengedit :)

HOME ABOUT STUFF LINKS FOLLOW DASHBOARD

Annyeong! I Umiy :) nice to meet you here. Im 14teen here. <3







© Skin by Atiqah Jaidin inspired by Myra. Image from ??. Do tell me if I do not credit yours.
Tuesday 12 February 2013 | 0 peterpan(s)


Baru berapa hari dah gatai gatai nak update lagi. hahaha. >,< OKFINEE! Harituh aku ada tanya kat kak Amalina.  . aku tanya kat twitter. Takcaye gi kat twitter aku. Sebenarnya susah betul nak aktifkan sebenarnya. *ayat tonggang langgangg* Kak lina kate kena buang* delete delete delete* kod disable klik kanan tuh. tapi dah cari merata. but i can't find it. OH NO!  aduyaii. Kalau korang nak copy url gambar takbleh la. sebab takleh click kanan lagi. Ni bukan template aku. *macam da ade je* so aku taktau kod disable klik kanan tu dekat mana. Hurm. hari dah malam malammm*sngt* nih. Tak elok anak dara On9 malam2. *bahaye* cehhh. haha. Tak leh bla. Sebenarnya dah buntu nak cakap pe. tadi berie sngat nak update. Sekarang... ni makannye! Taktau nak what to say lagi dahh. Apapun kalau tau kode disable klik kanan untuk blogskin macam aku ni ha! cepat cepat gtau. HURRY! Okla. bye. Esok ke lusa ke bile bile la. aku update lagi. sorry aku merapu tgh malam malam ni. Aku masih elok tak buta k. bye. Assalam

HELP ME FIND THE CODE!  
Salam sayang