Umiyy Kamarul
Y
Dalam proses mengedit :)

HOME ABOUT STUFF LINKS FOLLOW DASHBOARD

Annyeong! I Umiy :) nice to meet you here. Im 14teen here. <3







© Skin by Atiqah Jaidin inspired by Myra. Image from ??. Do tell me if I do not credit yours.
Saturday 13 April 2013 | 0 peterpan(s)



:) Hello? ada orang tak? ceh. Asey tangan aku menggeletar ni? Hmm. Seram dohh cter English kt Tv2 ni :3 Haha. Jap jap. Rajin pulak tangan aku nak menaip SEGALA DISINI *macam tvalhijrah pulak* Haha. takpe takpe. Sekarang ni,jam ini, minit ini, saat ini, dsb, aku nak bagitau macam mana cara mudah untuk mengetahui perempuan itu suka lelaki. Firstlyy... :') Tengokk bawah ni. Senang cter SCROLL DOWN je.

1. Dia sering membuat eye's contact dengan orang yang dia suka *lelaki* . Mungkin ada sesuatu yang menarik minat dia untuk sentiasa memandang lelaki tersebut. :) Dia mungkin merasakan ada sesuatu perkara yang dia suka mengenai lelaki tersebut.

2.Dia akan mencari masa dan time*same je* untuk berborak dan berbincang dengan lelaki tersebut. Atau dia akan mencari peluang untuk meminjam alat tulis. Mungkin dia hendak kemesraan dtang pada mereka.

3.Dia akan memberikan tumpuan 100 peratus ketika lelaki tersebut sedang bercakap atau mencuri pandangan lelaki tersebut.

4. Ketika lelaki tersebut berjalan bersama rakan rakannya,kemungkinan dia akan menyelit untuk cuba berjalan disebelahnya tanpa pengetahuan lelaki itu.

5. Dia tahu akan semua perkara tentang lelaki tersebut. Nama gelarannye dipanggil " STALKER"

6. Dia akan sentiasa bersama lelaki tersebut.Selalu telefon atau sekurang kurangnya sms setiap hari untuk menghilangkan perasaan pelik yang menyelubungi hatinya.

7. Bila lelaki tersebut berbual bersama rakan rakan, mereka sering mengatakan bahawa dia sering bercerita tentang lelaki tersebut sehingga kan mereka muak mendengar.

8. Dia akan mengharapkan lelaki itu mengajaknya keluar atau bersembang apabila dengan mengatakan "bosannyaa.."

9. Sering merajuk walaupun tiada ikatan perhubungan pasangan kekasih atau suami isteri.

10. Selalu menegur lelaki tersebut.

11. Malu apabila dikatakan dia bersama lelaki tersebut.

12. Suka menanyakan "awak suka siapa?"

13. Apabila dia menanyakan soalan yang sama ,dia akan kata "adalah..rahsia" Sengaja ingin menguji sama ada dia cemburu atau tidak.

P/s: Ini adalah pengetahuan saya la. Kalau ada penambahan sila bagitau di cbox atau komen :)