Umiyy Kamarul
Y
Dalam proses mengedit :)

HOME ABOUT STUFF LINKS FOLLOW DASHBOARD

Annyeong! I Umiy :) nice to meet you here. Im 14teen here. <3







© Skin by Atiqah Jaidin inspired by Myra. Image from ??. Do tell me if I do not credit yours.
Sunday 3 February 2013 | 0 peterpan(s)

4 Februari 2013

Hyepp! hello peep :')  korang ada nampak perubahan kt blog ni tak? mesti nampak kot. kalau tak tu gi check mata saneee! :P hahaa. Sepatutnya update semalam. Tapi abah suruh tutup netbook sebab hujan + kilat berdentummm! heee. Takpe la harinih pun jadilahh. Excited ciket sebab baru balik sekolah amek duit serhatus hengget tu :') Penat dowh jaga kaunter pendaftaran. 2ZAMRUD .Ada yg tak daftar terus gi kelas amik duit. Dah excited sngt kodd. XD. Penat aku dgn noriss tunggu dekat situ. yg si Pyka tu tinggal kan aku pastu gi ngn k.Dayah. Kesiann.. tapi ada dia kat meja pendaftaran 2KAA. Boleh la.. daripada tak dapat sembang langsung. hehehe.. malas la nak cite lebih lebih. :P kihkihkihh. 

Sambung balik pasal blogskin nih. sebenarnya try try je skin nih. Tapi penat2 edit xkan nak biar je. so aku pasang la. Tak abes edit lagi sebenarnya. Background pun takde lagi. Lagu nak tukar. Bnyak lagi benda yg nak edit. Blog ni aku nak edit sendiri berdasarkan tutorial yg ada kat Google Chrome ni ha. Kalau nak kira berapa bnyak skin da tukar rasanya xleh kira da. Pehhh! Ni nak kena settlekan bnyak benda ni. XD hikkhik



Skin aku yg belum edit lagi nihh ha. >,< kelakar giler
Hope aku boleh buat more more more cutest blog .Aminn :')


Salam Sayang